Het inhuren van een virtual assistant is niet langer voorbehouden aan grote bedrijven. Ook ZZP'ers en MKB'ers kiezen vaak voor onze dienstverlening. Onze virtual assistants besparen enorm veel tijd door alle secretariële taken zoals het klantcontact en agendabeheer uit handen te nemen. Je kunt ons inschakelen op piekmomenten of het volledige klantcontact aan ons uitbesteden. Bovendien werkt een Voice virtuele assistent zowel op afstand als op locatie. Voor ieder bedrijf bieden wij een passende oplossing.
Benieuwd wat wij kunnen betekenen? Probeer onze professionele antwoordservice 15 dagen gratis uit! De proefperiode stopt automatisch, je zit nergens aan vast.
Met een personal assistant heb je altijd een bekwame contactpersoon tot je beschikking. We zijn het hele jaar, dag en nacht, bereikbaar om jouw klanten goed te woord te staan. Naast het contact met bestaande klanten kunnen we ook relevante informatie van prospects verzamelen, zoals e-mail adressen en telefoonnummers. Wij zorgen voor een duidelijke follow-up van al je verzoeken en helpen om nieuwe klanten te werven.
Onze secretaresses gaan zorgvuldig om met persoonsgegevens en vertrouwelijke informatie. Al onze online assistants zijn vooraf gescreend en zorgvuldig geselecteerd.
Een virtueel assistent van Voice of Secretary heeft niet alleen een goede kennis van de Nederlandse taal maar ook een intensieve opleiding gehad op het gebied van klantcontact. Onze medewerkers worden zorgvuldig geselecteerd en voortdurend bijgeschoold zodat je er zeker van bent dat jouw klanten deskundig verder geholpen worden. Door onze ervaring in uiteenlopende sectoren vind je altijd de juiste match voor jouw bedrijf.
Voordat onze virtual assistants aan de slag gaan voor jouw onderneming, werken we eerst samen een belscript en protocol uit. Je kunt vertrouwen op een goede VA die zich volledig verdiept in je bedrijf en klanten inhoudelijk te woord staat. We leggen vast welke vragen wij mogen beantwoorden en welke verzoeken wij intern uitzetten. Jouw klanten zullen denken dat ze rechtstreeks verbonden zijn met een vaste medewerker.
Als startende ondernemer wil je je focussen op je core business en werken aan een sterke positie binnen jouw branche. Het uitvoeren van de kerntaken van je bedrijf is wat jou als ondernemer motiveert en energie geeft. Echter vragen andere activiteiten, zoals klantcontact en online marketing ook veel tijd. Om een goede balans te vinden, biedt een online assistent dé oplossing. Door jouw eigen kantoor op afstand te laten ondersteunen, zal je bedrijf sneller groeien en ben je altijd bereikbaar voor (potentiële) klanten.
Ook via jouw social media kanalen zorgen wij voor een optimale bereikbaarheid. Klanten nemen tegenwoordig steeds meer contact op via Facebook Messenger, WhatsApp en Skype. Wij zijn bekend met alle online tools en zorgen dat alle klantverzoeken centraal geregistreerd worden in ons systeem. Hierdoor verlies je nooit meer het overzicht en kun je taken efficiënter plannen.
Zoek je ondersteuning op het gebied van online marketing? Voice of Secretary heeft veel expertise op het gebied van SEO teksten, SEA, websites, social media en blogs. Van het ontwikkelingen van een professionele website tot het wekelijks bijhouden van jouw social media: met onze expertise creëer je boeiende inhoud, verbeter je jouw online positie, bouw je aan een hoge naamsbekendheid en werf je in korte tijd veel nieuwe klanten.
Door alle secretariële taken over te dragen aan een VA kun je je bezighouden met de kernactiviteiten van je bedrijf. Zowel zakelijk als privé zijn de voordelen van onze service enorm. Vertrouw daarom op een goede virtual assistant en professionaliseer jouw klantenservice. Maak nu geheel vrijblijvend gebruik van onze 15 dagen gratis proefperiode.