Hoe werkt het?

Jij bepaalt hoe we je bedrijf vertegenwoordigen en jouw klanten te woord staan. Of dit nu je telefoonverkeer, helpdesk werkzaamheden of debiteurenbeheer betreft. 

 

Het uitbesteden van je telefoonverkeer of andere werkzaamheden heeft te maken met vertrouwen. Daarom wordt er altijd vooraf een uitgebreide intake gedaan. Afhankelijk van je opdracht kan dat telefonisch of op jouw of onze locatie. 

Binnen een halve dag up & running?

Stap 1

Na het versturen van het contact formulier of een contact verzoek per mail nemen wij binnen een halve werkdag contact met je op.

Nog sneller beginnen?
Bel ons dan gerust!

Stap 2

Aan de hand van het door jou ingevulde bedrijfsinformatieformulier maken wij een bedrijfsprofiel en richten we het interactieve CRM- en telefoonsysteem voor je in.

Stap 3

Tijdens een telefonisch- skype- of locatie interview kiezen we in overleg een geschikt abonnement.

Stap 4

Na het retourneren van het abonnementscontract ontvang je inloggegevens voor het CRM systeem en een uniek doorschakelnummer.

Stap 5

De telefonistes gaan meteen voor je aan het werk nadat zij zich hebben verdiept in jouw bedrijf, instructies en website.
Neem nu contact op
sunusersphone-handsetbriefcase