Hoe werken terugbelverzoeken?

Online assistant 6 bij Voice of Secretary

Hoe werkt een terugbelverzoek bij Voice of Secretary?

Voice of Secretary neemt graag taken van jou uit handen zodat jij je zonder afleidingen kan focussen op waar jij echt goed in bent.

Inbound telefonie

Wanneer je ervoor kiest om de inbound telefonie aan Voice of Secretary uit te besteden, kunnen de virtueel assistenten naar jouw behoeften verschillende acties ondernemen. Denk hierbij aan het beantwoorden van jouw klanten hun eerste vragen of het aannemen van een terugbelverzoek.

Wij zorgen ervoor dat er dag en nacht altijd iemand bereikbaar is voor jouw bedrijf om je klanten te woord te staan.

Wanneer een terugbelverzoek?

Één van de acties die onze virtueel assistent kan uitvoeren is het aannemen van een terugbelverzoek, zodat jij als ondernemer op de hoogte wordt gebracht en de klant teruggebeld kan worden.

Het doorschakelen van je telefonie is bij ons op verschillende manieren mogelijk. Zo kun je ervoor kiezen om alle telefonie direct naar ons door te schakelen of juist de overflow door te schakelen. Op deze manier hoeven je klanten nooit te lang te wachten om iemand te spreken.

Bij het aannemen van het terugbelverzoek wordt met de klant gecommuniceerd dat ze teruggebeld zullen worden op een door jou te bepalen termijn. Dit kan bijvoorbeeld zo snel mogelijk of binnen een werkdag.

Wij maken jouw bedrijf ons eigen en wij houden de afgesproken instructies aan tijdens onze gesprekken. Zo staan wij jouw klanten te woord om hun vragen te beantwoorden en filteren wij de gesprekken om gericht door te verbinden waar nodig.

Altijd overzicht

Voice of Secretary behandelt jouw telefonie op systematische wijze waardoor jij altijd weet waar je aan toe bent. Onze formulieren bieden ruimte om alle benodigde klantinformatie door te geven. Zo waarborgen wij dat jouw inbox overzichtelijk blijft en bieden we duidelijkheid over de te ondernemen actiepunten.

In onze formulieren worden de volgende gegevens (optioneel) genoteerd:
Aanhef + achternaam
Onderneming
Wenst te spreken met...
Telefoonnummer
E-mailadres
Adresgegevens
Gespreksverslag
Datum en tijd van het gesprek

Alles blijft tussen ons!

Voice of Secretary hanteert de privacywet AVG tijdens de werkzaamheden en deelt daarom niet zomaar informatie. Alles wat je klant communiceert blijft strikt tussen jou als opdrachtgever en ons.

Probeer onze service
nu 15 dagen gratis.

Reviews

Joris Beltman
Voys
Bellende klanten zijn klanten die direct tot actie willen overgaan. Daarom is het belangrijk om je telefonie optimaal in te richten.
Een antwoordservice is daarmee zoveel meer dan een voicemail Voice of Secretary is hiervoor een geschikte keuze.
Karin Hermelink
De Zaak Hermelink
Sinds enkele jaren hoef ik zelf geen telefoontjes meer op te nemen, niet meer te bellen achter het stuur en me geen zorgen meer te maken over een vlekkeloos agendabeheer. Kortom: Ik zou niet meer zonder kunnen.
Jorn Kielman
CEO, ABC Clinic
Door de samenwerking met Voice of Secretary is de bereikbaarheid en het servicelevel van ABC Clinic op een hoog niveau gekomen voor (potentiele) cliënten. Conclusie is dat we als privékliniek niet meer zonder hun diensten kunnen.
Bekijk meer reviews

Al onze diensten op een rij

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram