Wanneer je ervoor kiest om de inbound telefonie aan Voice of Secretary uit te besteden, kunnen de virtueel assistenten naar jouw behoeften verschillende acties ondernemen. Denk hierbij aan het beantwoorden van jouw klanten hun eerste vragen of het aannemen van een terugbelverzoek.
Één van de acties die onze virtueel assistent kan uitvoeren is het aannemen van een terugbelverzoek, zodat jij als ondernemer op de hoogte wordt gebracht en de klant teruggebeld kan worden.
Het doorschakelen van je telefonie is bij ons op verschillende manieren mogelijk. Zo kun je ervoor kiezen om alle telefonie direct naar ons door te schakelen of juist de overflow door te schakelen. Op deze manier hoeven je klanten nooit te lang te wachten om iemand te spreken.
Bij het aannemen van het terugbelverzoek wordt met de klant gecommuniceerd dat ze teruggebeld zullen worden op een door jou te bepalen termijn. Dit kan bijvoorbeeld zo snel mogelijk of binnen een werkdag.
Wij maken jouw bedrijf ons eigen en wij houden de afgesproken instructies aan tijdens onze gesprekken. Zo staan wij jouw klanten te woord om hun vragen te beantwoorden en filteren wij de gesprekken om gericht door te verbinden waar nodig.
Voice of Secretary behandelt jouw telefonie op systematische wijze waardoor jij altijd weet waar je aan toe bent. Onze formulieren bieden ruimte om alle benodigde klantinformatie door te geven. Zo waarborgen wij dat jouw inbox overzichtelijk blijft en bieden we duidelijkheid over de te ondernemen actiepunten.
Voice of Secretary hanteert de privacywet AVG tijdens de werkzaamheden en deelt daarom niet zomaar informatie. Alles wat je klant communiceert blijft strikt tussen jou als opdrachtgever en ons.