Secretaresse op afstand

Ongestoord op vakantie kunnen gaan, de overflow op laten vangen of het volledige agendabeheer uitbesteden? Het kan allemaal! Onze dienstverlening gaat verder dan alleen een telefoonservice.

Onze werkwijze

Het uitbesteden van jouw telefoonverkeer of andere secretariële taken heeft te maken met vertrouwen. Jij bepaalt hoe onze virtuele assistenten jouw bedrijf vertegenwoordigen en klanten te woord staan. Tenslotte kent niemand jouw bedrijf beter dan jijzelf. 

Secretaresse op afstand inschakelen

Met een virtual assistant ben je niet langer aangewezen op vast personeel om de dagelijkse stroom aan telefoontjes en e-mails op te vangen. Jouw kantoor werkt een stuk efficiënter wanneer je alle secretariële werkzaamheden op afstand laat verzorgen. Met onze secretaresses houd je bovendien meer tijd over voor ondernemen. 

virtueel assistenten collega 3 bij Voice of Secretary

Onze secretaresses nemen de volgende taken uit handen:

  • Emailbeheer
  • In- en outbound callcenter
  • Ziekteverzuim meldingen en registratie
  • Acquisitie, marketing, enquêtes
  • Focus op jouw core business.
  • Agenda en afsprakenbeheer
  • Calamiteiten- en alarmservice
  • Alle secretariële taken worden uit handen genomen
  • Telefoon trainingen
  • Notuleren
  • Social media beheer
  • Juridisch secretariële ondersteuning
  • Een vast contactpersoon met branchespecifieke kennis
  • We hebben flexibele abonnementen
  • Je betaalt naar gebruik
  • Geen vaste kosten

Probeer onze service
nu 15 dagen gratis.

Wat we ook uit handen nemen

Social media

Vind je het belangrijk om niet alleen telefonisch bereikbaar te zijn maar ook via alle mogelijke socials? Dan is een Social Media Account een perfecte optie.

Opvolgen van prospects

Niemand wil leads mislopen, dus laat ons ze nabellen voor jouw bedrijf! Aftersales, het afnemen van enquêtes en het opvolgen van prospects maken wij mogelijk.

24-uurs service

Naast onze focus op kwaliteit zorgen wij voor een optimale bereikbaarheid voor jouw bedrijf. Wij zijn 356 dagen per jaar 24/7 bereikbaar, ook op feestdagen en 's nachts staan wij voor je paraat.

Afgestemd op jouw behoeften

Wij werken met standaard abonnementen en custom designed abonnementen. Tijdens een telefonische intake kijken we wat het meest passend is voor jouw organisatie. Maandelijks bespreken we of het abonnement nog aansluit op je wensen zodat er gewisseld kan worden wanneer jouw telefoonverkeer hier aanleiding toe geeft. Zo betaal je nooit meer dan nodig is!

Benieuwd naar het gemakt van onze service? Bel ons en ervaar direct de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid van een VoS secretaresse. Wij vertellen je graag meer over de voordelen van onze dienstverlening.

Stuur je toch liever eerst een mail? Dat kan natuurlijk ook. Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar via alle kanalen om afspraken in te plannen. Interesse? Vul je gegevens in via het contactformulier, dan nemen wij contact met je op.

Is een virtual assistant hetzelfde als een secretaresse op afstand?

Een secretaresse is vaak iemand die voor een bestuur, afdeling of manager de telefoon opneemt, meetings inplant, notuleert en de mailbox beheert. Wanneer een secretaresse extern wordt ingeschakeld vanaf een andere locatie, spreken we van een secretaresse op afstand of een virtual assistant. Het voordeel van een VoS secretaresse is dat zij zowel op afstand als op locatie ingezet kan worden. Het aantal uren per week is flexibel in te plannen waardoor de dienstverlening altijd aansluit op de behoeften van jouw bedrijf. Ook voor een vereniging kunnen wij het telefoonverkeer uit handen nemen en alle belangrijke administratie bijhouden.

Tarieven

Aretha Franklin

Vanaf p.m.
€6500
30 - 50
gesprekken

Een swingend & uptempo abonnement met respect voor je portemonnee. 

Tina Turner

Vanaf p.m.
€9500
50  tot 100 gesprekken

Een abonnement voor een energiek bedrijf dat op sterke benen staat. 

A Capella

Vanaf p.m.
€2000
flexibel aantal gesprekken 
(0 - 1000 gesprekken)
Een basis abonnement voor éénpitters, start-ups en bedrijven met sterk wisselend telefoonverkeer.

Nina Simone

Vanaf p.m.
€15500
100  tot 250 gesprekken

Een dijk van een abonnement voor de meer volumineuze bedrijven.

Full Choir



Op aanvraag
vanaf 250 gesprekken

Een custom-made abonnement voor bedrijven die zich op volle sterkte willen laten horen.

.
Je kunt op elk moment een abonnement kiezen dat beter bij je telefoonverkeer past. 
Wij zingen graag het hoogste lied voor je bedrijf.
Start nu met onze service
"Bellende klanten zijn klanten die direct tot actie willen overgaan. Daarom is het belangrijk om je telefonie optimaal in te richten. Een antwoordservice is daarmee zoveel meer dan een voicemail Voice of Secretary is hiervoor een geschikte keuze."
Joris Beltman
Voys

Wij zijn er voor jou

MKB
ZZP
Multinationals
Advocaten
Medische klinieken
Voor het MKB vullen wij aan, daar waar snel moet worden opgeschaald. Ook bij ziekte en zwangerschapsverlof vullen wij de gaten die ontstaan zijn. 
Vul je frontoffice op afstand aan.
Probeer 2 weken gratis
Voor zzp’ers zijn wij een uitkomst. Als éénpitter wil je gewoon je business doen zonder gestoord te worden tijdens je klantgesprekken of focus uurtje.
Werk nu ongestoord door.
Probeer 2 weken gratis
Voor grote en internationale bedrijven fungeren wij als aanvullende helpdesk, verzuim meldpunt of overflow voor receptie. Onze secretaresses spreken naast ABN vloeiend Engels, Duits, Spaans en Frans.
Laat ons je visitekaartje zijn.
Probeer 2 weken gratis
Een van onze geliefde uitdagingen: juridische assistentie. Wij zijn onmisbaar voor onze “opdrachtgevers in toga” doordat we snel in te schakelen zijn bij deadlines, digitale intake, notulen, het vervaardigen, typen en verzenden van stukken voor confrères en rechtbanken.
Werk nu ongestoord door.
Probeer 2 weken gratis
Met meer dan 8 jaar ervaring in medische assistentie helpen wij ondermeer sportmasseurs, lasercentra, cosmetische en paramedische klinieken hun agenda vol te krijgen en te houden.
Bespaar loonkosten en zet meer om. 
Probeer 2 weken gratis

Al onze diensten op een rij

Binnen een halve dag up & running?

Stap 1

Vul het contactformulier in of mail ons. Wij nemen dezelfde dag nog contact met je op voor een kennismaking. Nog sneller beginnen? Bel ons nu.

Stap 2

Jij ontvangt je unieke doorschakel nummer en de inloggegevens van ons CRM systeem.

Stap 3

Onze telefonistes verdiepen zich in jouw bedrijf, instructies en website. Jij schakelt door en hebt geen omkijken meer naar de telefoon.
usersphone-handsetbriefcasearrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram