Telefoonservice uitbesteden

Jouw telefoonservice uitbesteden

Telefonische bereikbaarheid is belangrijk voor elk bedrijf. Een onderneming met een professionele telefoonservice heeft een stevig fundament voor klantcontact. Dit resulteert in een professionele uitstraling die opgemerkt kan worden door jouw klanten.

Focus op jouw core business

Een telefoonservice is erg belangrijk, ook als het niet de core business is van je bedrijf. Door het juist implementeren van een telefoonservice ben je bereikbaar en houd je je klanten tevreden. Echter kan dit ook belemmerend gaan werken wanneer het telefonisch contact toeneemt. Er kan een dilemma ontstaan waarin je moet kiezen tussen het verzorgen van je klantcontact en het uitvoeren van de operationele werkzaamheden.

Ook kan een bedrijf haar klantenservice uitbesteden. Een betrouwbare partner die zorgt voor een optimale bereikbaarheid van jouw bedrijf is Voice of Secretary.

Doordat een partner als Voice of Secretary deze werkzaamheden van jou overneemt kan jij zonder afleidingen tijd investeren in je core business. Hierdoor worden je klanten geholpen en kan jij verder met het boeken van groei.

Kortom, jouw telefoonservice uitbesteden aan Voice of Secretary als persoonlijke telefoniste betekent dat jouw bedrijf nooit meer een telefoontje mist.

Probeer onze service
nu 15 dagen gratis.

Optimale telefonische bereikbaarheid zorgt voor tevreden klanten

Makkelijk bereikbaar zijn via korte lijnen is goed voor de reputatie van jouw bedrijf. Een telefoonservice als Voice of Secretary zorgt voor een weerspiegeling van de waarden die jouw bedrijf hecht aan klantcontact. Het is belangrijk dat jouw klanten altijd iemand kunnen spreken.

Risico slechte bereikbaarheid

Een slechte bereikbaarheid kan erg nadelig zijn voor een bedrijf. Wanneer er geen gehoor wordt gegeven aan klachten kan het vertrouwen in een bedrijf drastisch dalen. Dit kan resulteren in klanten die een overstap maken naar een concurrent voor eenzelfde product of dienst.

Onze telefoonservice sluit deze risico's uit: Door te spreken met een eigen telefoniste van Voice of Secretary voelt de klant zich gehoord. Onze telefoonservice garandeert volledige helderheid voor de klant en de onderneming na een telefoongesprek door een beknopt gespreksverslag vast te leggen. Daarnaast kunnen wij ook de bereikbaarheid van jouw e-mail of sociale media verbeteren.

Professionele telefoonservice zorgt ook voor kwaliteit

Naast de bereikbaarheid bij het gebruik van onze telefoonservice, zijn bij Voice of Secretary de instructies en wensen van onze partner essentieel. Wij schakelen makkelijk en passen onze werkzaamheden aan op jouw voorkeuren.

Niet lang wachten

Uit onderzoek blijkt dat 60% van de klanten de verbinding verbreekt als er binnen een minuut geen gehoor is. Dit is geen probleem met de telefoonservice van Voice of Secretary. Onze telefoonservice zorgt ervoor dat de klant nooit lang hoeft te wachten en wordt teruggebeld wanneer het gesprek toch wegvalt.

Verlangde informatie wordt verzekerd

Bij Voice of Secretary zijn gesprekken verzekerd van kwaliteit. Onze telefoonservice zorgt ervoor dat wij zoveel mogelijk informatie verzamelen om een eventuele vervolgactie of -gesprek zo duidelijk mogelijk te maken.

Professionele telefoondienst

Doordat onze ervaren telefonistes meertalig zijn opgeleid is het portfolio van Voice of Secretary enorm gevarieerd. Zo kunnen wij ook jouw internationale klanten met professionaliteit te woord staan.

Daarnaast zijn onze diensten flexibel. Zo kan er voor elk bedrijf een eigen telefoon- en antwoordservice gevormd worden aan de hand van jouw wensen. We luisteren graag naar je situatie en denken mee om de beste oplossing te vinden.

Klantenservice uitbesteden aan een ervaren team

De telefonistes van Voice of Secretary willen jouw klant graag helpen. Wij zijn erg flexibel en passen onze diensten aan de hand van jouw behoeftes aan. Zo zijn wij zelfs 24/7 beschikbaar om jouw klanten te woord te staan. Door deze garantie te bieden mis jij nooit een contactverzoek.

Naast het te woord staan van jouw klanten kunnen onze telefonistes ook zorgen voor:

Doorverbinden van de beller

Indien onze telefoniste de klant niet kan helpen, wordt er hier direct naar gehandeld. Door de inkomende telefonie te filteren kunnen relevante vragen worden doorgeschakeld naar de juiste persoon in de organisatie. Op deze manier kunnen ook urgente vragen op professionele wijze worden verwerkt. Dit is een efficiënte manier voor jou om de klanttevredenheid hoog te houden.

Agenda beheren

Onze professionele telefoniste kan naast het beantwoorden van de telefoon ook zorgen dat de agenda van jouw bedrijf gevuld wordt.

Het uitbesteden van je agendabeheer zorgt ervoor dat je klanten makkelijk een afspraak kunnen inplannen bij jouw bedrijf. Ideaal voor bedrijven in elke branche. Onze professionele telefonistes noteren de wensen van de klant en kunnen zelfs inhoudelijk advies geven over de klantvraag.

Ziekteverzuimregistratie

Voor zowel werknemers als klanten kan de telefoonservice van Voice of Secretary overzichtelijk het verzuim registreren.Deze dienstverlening is ideaal voor organisaties die bijvoorbeeld cursussen verzorgen of MKB'ers die een neutraal punt van ziekmelding willen.

Leads en prospects

Voice of Secretary biedt ook een outbound telefoonservice aan. Dit kan worden ingevuld door bijvoorbeeld uit te bellen om interesse in producten en diensten van jouw bedrijf te peilen of telefonisch nazorg te bieden.

Een telefoongesprek met een lead of prospect wordt altijd gehouden met het doel dat de beller positieve associaties krijgt met jouw bedrijf. Positieve associaties kunnen leiden tot directe aankoop, aankoop in de toekomst of een herhalingsaankoop.

Wie is Voice of Secretary?

Voice of Secretary biedt secretaresse-, telefoon- en receptionistediensten. Onze werknemers zijn gedreven in het te woord staan van mensen. Onze gastvrijheid is opgebouwd uit een combinatie van interesse in jouw bedrijf en persoonlijk contact met de klant.

Naast het opnemen van de telefoon kan Voice of Secretary ook ondersteuning bieden in het beantwoorden van e-mails, juridische dienstverlening en medische assistentie.

Het liefst willen wij een verlengstuk zijn van jouw bedrijf en groeien we met je mee door samen nieuwe oplossingen te bedenken. Huidige en Potentiële klanten zijn kostbaar en Voice of Secretary hecht hier daarom veel waarde aan.

Hoe werkt het bij Voice of Secretary?

Van elk gesprek dat de persoonlijke telefoniste heeft gevoerd, wordt er een notitie gemaakt in Voicenet. Alle gesprekken met klanten zijn hierdoor overzichtelijk getoond. Hierin worden ook instructies en een eventuele call-to-action genoteerd.

Betaling in abonnementsvorm

Een abonnement van Voice of Secretary kan flexibel worden samengesteld. Zo kan er bijvoorbeeld worden gekozen om te betalen per gesprek dat onze telefoonservice heeft aangenomen. Met deze optie betaal je nooit meer dan je werkelijke gebruik.

Tevreden met onze telefoonservice

Onze service scoort hoog bij bedrijven waar onze telefoonservice al geleverd wordt. Testimonia over onze telefoonservice kunnen worden gelezen bij de klantverhalen op onze website.

Vrijblijvend proberen

Benieuwd geworden naar wat Voice of Secretary kan betekenen voor jouw bedrijf? Probeer onze service dan 15 dagen gratis.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram