Een telefoonservice is erg belangrijk, ook als het niet de core business is van je bedrijf. Door het juist implementeren van een telefoonservice ben je bereikbaar en houd je je klanten tevreden. Echter kan dit ook belemmerend gaan werken wanneer het telefonisch contact toeneemt. Er kan een dilemma ontstaan waarin je moet kiezen tussen het verzorgen van je klantcontact en het uitvoeren van de operationele werkzaamheden.
Ook kan een bedrijf haar klantenservice uitbesteden. Een betrouwbare partner die zorgt voor een optimale bereikbaarheid van jouw bedrijf is Voice of Secretary.
Doordat een partner als Voice of Secretary deze werkzaamheden van jou overneemt kan jij zonder afleidingen tijd investeren in je core business. Hierdoor worden je klanten geholpen en kan jij verder met het boeken van groei.
Kortom, jouw telefoonservice uitbesteden aan Voice of Secretary als persoonlijke telefoniste betekent dat jouw bedrijf nooit meer een telefoontje mist.
Makkelijk bereikbaar zijn via korte lijnen is goed voor de reputatie van jouw bedrijf. Een telefoonservice als Voice of Secretary zorgt voor een weerspiegeling van de waarden die jouw bedrijf hecht aan klantcontact. Het is belangrijk dat jouw klanten altijd iemand kunnen spreken.
Een slechte bereikbaarheid kan erg nadelig zijn voor een bedrijf. Wanneer er geen gehoor wordt gegeven aan klachten kan het vertrouwen in een bedrijf drastisch dalen. Dit kan resulteren in klanten die een overstap maken naar een concurrent voor eenzelfde product of dienst.
Onze telefoonservice sluit deze risico's uit: Door te spreken met een eigen telefoniste van Voice of Secretary voelt de klant zich gehoord. Onze telefoonservice garandeert volledige helderheid voor de klant en de onderneming na een telefoongesprek door een beknopt gespreksverslag vast te leggen. Daarnaast kunnen wij ook de bereikbaarheid van jouw e-mail of sociale media verbeteren.
Naast de bereikbaarheid bij het gebruik van onze telefoonservice, zijn bij Voice of Secretary de instructies en wensen van onze partner essentieel. Wij schakelen makkelijk en passen onze werkzaamheden aan op jouw voorkeuren.
Uit onderzoek blijkt dat 60% van de klanten de verbinding verbreekt als er binnen een minuut geen gehoor is. Dit is geen probleem met de telefoonservice van Voice of Secretary. Onze telefoonservice zorgt ervoor dat de klant nooit lang hoeft te wachten en wordt teruggebeld wanneer het gesprek toch wegvalt.
Bij Voice of Secretary zijn gesprekken verzekerd van kwaliteit. Onze telefoonservice zorgt ervoor dat wij zoveel mogelijk informatie verzamelen om een eventuele vervolgactie of -gesprek zo duidelijk mogelijk te maken.
Doordat onze ervaren telefonistes meertalig zijn opgeleid is het portfolio van Voice of Secretary enorm gevarieerd. Zo kunnen wij ook jouw internationale klanten met professionaliteit te woord staan.
Daarnaast zijn onze diensten flexibel. Zo kan er voor elk bedrijf een eigen telefoon- en antwoordservice gevormd worden aan de hand van jouw wensen. We luisteren graag naar je situatie en denken mee om de beste oplossing te vinden.
Van elk gesprek dat de persoonlijke telefoniste heeft gevoerd, wordt er een notitie gemaakt in Voicenet. Alle gesprekken met klanten zijn hierdoor overzichtelijk getoond. Hierin worden ook instructies en een eventuele call-to-action genoteerd.
Een abonnement van Voice of Secretary kan flexibel worden samengesteld. Zo kan er bijvoorbeeld worden gekozen om te betalen per gesprek dat onze telefoonservice heeft aangenomen. Met deze optie betaal je nooit meer dan je werkelijke gebruik.
Onze service scoort hoog bij bedrijven waar onze telefoonservice al geleverd wordt. Testimonia over onze telefoonservice kunnen worden gelezen bij de klantverhalen op onze website.
Benieuwd geworden naar wat Voice of Secretary kan betekenen voor jouw bedrijf? Probeer onze service dan 15 dagen gratis.