Met onze antwoordservices is er altijd realtime inzicht in wie er contact opneemt en wat er besproken wordt. Wij houden alles bij in ons online platform Voicenet. Zowel via ons platform als via mail, chat of sms wordt jij op de hoogte gesteld door onze vaste telefonistes van wie er belt en waarom. Je ziet wat er besproken is en welke actie wij ondernomen hebben om de klant verder te helpen. Uiteraard doen wij dit aan de hand van jouw specifieke instructies.
- Gebruik maken van onze archieffunctie.
- Alle gegevens zoals data, email en nummers van je klanten opzoeken.
- Reageren per bericht, met aanwijzingen die wij direct implementeren.
- Kosten en maandelijks verbruik monitoren.
Wij werken met zowel jouw online agenda als met je eigen crm software. Wij zijn bekend met een groot aantal crm- en agenda applicaties. Ook leren we snel met een nieuw systeem werken. Alle werkzaamheden sturen we (via api of webhook) naar jouw systeem en/of we werken rechtstreeks in je eigen software tool.
Met onze telefonische antwoordservice mis je nooit meer een (potentiële) klant, waardoor je betrouwbaarheid, klantvriendelijkheid en omzet verhoogt. Drie vliegen, in één klap.
De voordelen van het inschakelen van een virtual assistent zijn duidelijk. Als ondernemer kun je:
Wil je graag als virtual assistant aan de slag en goed salaris verdienen? Ben jij een echte duizendpoot en bezit jij specifieke vaardigheden om klanten goed te woord te staan? Bekijk dan onze vacaturepagina.