Inbound Callcenter

Callcenter inbound: kenmerken van onze service

Het uitbesteden van belangrijke telefoongesprekken heeft te maken met vertrouwen. Wij focussen ons daarom op een hoge kwaliteit en heldere communicatie zodat we kunnen voorzien in de behoeften van jouw klanten en relaties. Met Voice of Secretary heb je de garantie van een ervaren telefoonservice die zich volledig verdiept in jouw bedrijf, of je nu een grote organisatie bent of een kleine ondernemer. Onze diensten zijn flexibel in te zetten, dus je bepaalt zelf wanneer je doorschakelt. Wij staan altijd klaar om een vraag, probleem of gemelde storing op te lossen.

  • Klanten denken dat ze met jouw eigen callcenter bellen
    Alle binnenkomende gesprekken worden direct opgenomen
    Hogere tevredenheid van nieuwe en bestaande klanten
    Onze secretaresses spreken meerdere talen
  • We bieden professionele assistentie in alle sectoren
    Je bent optimaal bereikbaar via chat, WhatsApp en e-mail
    Je betaalt naar gebruik, dus nooit te veel!
    Maandelijks opzegbaar abonnement, je zit nergens aan vast

Probeer onze service
nu 15 dagen gratis.

Professionele klantenservice

Flexibele dienstverlening

Plan doeltreffender in dan ooit tevoren met ons inbound callcenter op maat. Grote en kleinere bedrijven hebben Voice of Secretary al ontdekt en besparen enorm op personeelskosten. Daarnaast schakelen ze ons moeiteloos in bij een plotselinge calamiteit, ziekteverzuim of een onverwacht grote vraag. Binnen één minuut kan de capaciteit in jouw klantcontact worden aangevuld of verdubbeld.

Telefonische verkoop

Ook voor telefonische acquisitie kun je op Voice of Secretary vertrouwen. Met onze outbound callcenter diensten geven we een boost aan de telefonische verkopen en dragen we bij aan het behalen van alle targets.

Foto inbound callcenter telefoniste bij Voice of Secretary
Foto 3 inbound callcenter telefoniste bij Voice of Secretary

Onze outbound callcenter diensten

Telefonische acquisitie
Het proactief presenteren van jouw bedrijf
Aftersales
Marktonderzoek en enquêtes
Leadgeneratie

Inbound callcenter

Persoonlijk en professioneel

Veel mensen hebben vaak een negatieve associatie met 'inbound callcenters' omdat ze denken dat dit hetzelfde is als een outbound callcenter. Dit is niet terecht omdat de focus bij een inbound callcenter juist ligt op het bieden van een professionele klantenservice. Ook bij Voice of Secretary ligt onze focus op een goede service, een hoog kennisniveau en een optimale bereikbaarheid. Met onze dienstverlening ben je altijd telefonisch bereikbaar en worden klanten goed te woord gestaan. Wanneer wij wel ingeschakeld worden voor outbound activiteiten, doen wij dat ook op een uiterst professionele en persoonlijke manier. Hierdoor hangen potentiële klanten niet op en raken ze geïnteresseerd in de meerwaarde van de aangeboden producten en/of diensten. Met onze kwaliteit en expertise kunnen we echt een verlengstuk vormen van jouw bedrijf!

Meer weten over onze inbound callcenter diensten?

Contact
Foto 4 inbound callcenter telefoniste bij Voice of Secretary

Reviews

Joris Beltman
Voys
Bellende klanten zijn klanten die direct tot actie willen overgaan. Daarom is het belangrijk om je telefonie optimaal in te richten.
Een antwoordservice is daarmee zoveel meer dan een voicemail Voice of Secretary is hiervoor een geschikte keuze.
Jorn Kielman
CEO, ABC Clinic
Door de samenwerking met Voice of Secretary is de bereikbaarheid en het servicelevel van ABC Clinic op een hoog niveau gekomen voor (potentiele) cliënten. Conclusie is dat we als privékliniek niet meer zonder hun diensten kunnen.
Bekijk meer reviews

Al onze diensten op een rij

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram