23 april 2021

Dag en nacht vertegenwoordigd (24/7)

Vandaag de dag werkt bijna iedereen flexibel en is er niet altijd de gelegenheid binnen kantooruren contact op te nemen met de organisatie die je zo dringend wilt spreken. Hoe zit dat eigenlijk met jouw eigen organisatie? Heb je ooit wel eens nagedacht over de voordelen van 24/7 bereikbaarheid zodat jouw organisatie niet alleen tijdens kantooruren, maar dagelijks vertegenwoordigd wordt?

Wij hebben voor elke vorm van bereikbaarheid verschillende opties. Hoe dit eruit ziet lees je hieronder.

De opties

24/7

Brandmeldingen, medische spoedgevallen, koffiemachinecalamiteiten; elke storing is anders van aard en dient dan ook verschillend opgepakt te worden. Sommige meldingen kunnen wij zelfstandig voor je afhandelen en andere meldingen behartigen wij in overleg met jou. Denk bijvoorbeeld aan een bereikbaarheidslijst van medewerkers bij calamiteiten of een registratiesysteem voor de storingen. Hoe je het ook ingericht wilt hebben; op basis van jouw bereikbaarheidswensen en instructies passen wij onze werkwijze aan.

Zo is het commercieel interessant voor paramedische en cosmetische klinieken om tot laat in de avond bereikbaar te zijn voor het inplannen en bijhouden van afspraken. 's Nachts is het van het grootste belang dat cliënten in medische nood kunnen bellen. Ook voor loodgieters of facilitair beheerders kan een 24/7 bereikbaarheid noodzakelijk zijn om klanten met problemen nood op te vangen. Meer weten over de mogelijkheden voor jouw organisatie of onze overige dienstverlening? Dat vind je hier.

WIJ WERKEN MET EEN KLEINE 24/7 TOESLAG OP HET BASISBEDRAG PER GESPREK. ZO BLIJVEN DE KOSTEN LAAG TERWIJL JE DE SERVICE HOOG HOUDT.

Overdag

Niet iedereen wil te allen tijde bereikbaar zijn en ook dat begrijpen wij. Hierom zijn er ook tal van mogelijkheden om de telefoon (en de mail, agenda´s, social media etc.) overdag door ons te laten behartigen. Aan de hand van de bedrijfsinformatie en door ons te verdiepen in jouw bedrijfscultuur, hoort de klant het verschil niet tussen een werknemer op locatie en op afstand.

Bij een 24-uurs service is het grote voordeel dat jij de nodige uurtjes slaap kan pakken terwijl wij de werkzaamheden overnemen. Tijdens kantooruren heb je jouw eigen rust in de hand. Zo kun je ervoor kiezen om de lijn enkel bij overflow door te laten schakelen. Echter kan er ook gekozen worden om de doorschakeling in te stellen wanneer je tijdelijk in overleg bent of bijvoorbeeld wanneer er sprake van een vrije dag is. Zo regel je dus gemakkelijk en snel wanneer jij bereikbaar wilt zijn.

Nog op zoek naar een VoIP-provider om jouw bereikbaarheid mee te regelen? Kijk dan eens bij Voys, Triplon of MKB Voice voor de VoIP mogelijkheden.

Op jouw bedrijf afgestemd

Uiteraard begrijpen wij als geen ander dat elke organisatie verschillend is. Van de standaard afwijkende openingstijden, wisselende bereikbaarheid of een intern calamiteitensysteem; wij passen onze dienstverlening aan jouw wensen aan. De mogelijkheden bespreken wij graag in een persoonlijk gesprek!

Voordelen dag- en 24/7-bereikbaarheid
Douchka Petzoldt
23 april 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram