Wij vormen je telefoniste met behulp van een speciale en compacte eenmalige training om tot een professional. Door technieken als spiegelen, stemtraining en individuele evaluatie beschikt jouw telefoniste snel en doelmatig over een echte VOICE.
We gaan praktisch te werk door bijvoorbeeld gesprekken met boze klanten te simuleren. Alle deelnemers krijgen persoonlijk advies om hun vaardigheden aan te scherpen. Het traject bestaat uit meerdere gesprekken en oefeningen, dat jouw team in eigen tempo kan doorlopen.
Onze intensieve trainingen zijn voordelig en kunnen afgestemd worden op teams van alle groottes: van een persoonlijke training tot de coaching van grote groepen. Informeer naar onze voordelige tarieven of vraag een offerte aan via de contactpagina.
Wil je graag een incompany telefoontraining volgen? Onze trainer kan bij jou op locatie een telefoontraining op maat geven. We stellen samen een programma samen dat aansluit op de specifieke wensen van jouw bedrijf. We kijken waar de interne behoefte aan training ligt en werken met praktijkcases die afgestemd zijn op jouw bedrijf. Samen zorgen we ervoor dat je ieder telefoongesprek succesvol kunt afronden.
Tijdens de training leren we hoe jij een professionele gesprekspartner wordt die de behoefte van de klant herkent en de juiste ondersteuning biedt. Het resultaat is een positiever klantcontact en een kortere gesprekstijd. Vele collega's zullen een betere dienstverlening bieden aan klanten en bijdragen aan de groei van de onderneming.
Lukt het niet om klanten via de telefoon te overtuigen of weet je niet goed hoe je moet omgaan met boze klanten? Het voeren van een goed gesprek kan best een uitdaging zijn! Volg daarom een telefoontraining van een ervaren trainer en leer binnen één dag hoe je klantgerichte telefoongesprekken voert. Wij brengen alle kennis en vaardigheden bij die jouw team nodig heeft.