Telefoontraining

Snelle en doelmatige telefoontraining

Wij vormen je telefoniste met behulp van een speciale en compacte eenmalige training om tot een professional. Door technieken als spiegelen, stemtraining en individuele evaluatie beschikt jouw telefoniste snel en doelmatig over een echte VOICE.

Praktische aanpak

We gaan praktisch te werk door bijvoorbeeld gesprekken met boze klanten te simuleren. Alle deelnemers krijgen persoonlijk advies om hun vaardigheden aan te scherpen. Het traject bestaat uit meerdere gesprekken en oefeningen, dat jouw team in eigen tempo kan doorlopen.

  • We bieden maatwerk: de telefoontraining wordt afgestemd op jouw specifieke vraag en wensen
    We werken aan de hand van praktijk cases
    Onze trainers hebben jarenlange ervaring en zijn expert op het gebied van klantgericht telefoneren
  • We gebruiken beproefde technieken, zoals spiegelen, stemtraining en individuele evaluatie
    Wij vinden alle knelpunten binnen jouw organisatie en geven individueel advies

Tarieven telefoontrainingen

Onze intensieve trainingen zijn voordelig en kunnen afgestemd worden op teams van alle groottes: van een persoonlijke training tot de coaching van grote groepen. Informeer naar onze voordelige tarieven of vraag een offerte aan via de contactpagina.

Incompany telefoontraining

Wil je graag een incompany telefoontraining volgen? Onze trainer kan bij jou op locatie een telefoontraining op maat geven. We stellen samen een programma samen dat aansluit op de specifieke wensen van jouw bedrijf. We kijken waar de interne behoefte aan training ligt en werken met praktijkcases die afgestemd zijn op jouw bedrijf. Samen zorgen we ervoor dat je ieder telefoongesprek succesvol kunt afronden.

Professioneel de klant te woord staan

Tijdens de training leren we hoe jij een professionele gesprekspartner wordt die de behoefte van de klant herkent en de juiste ondersteuning biedt. Het resultaat is een positiever klantcontact en een kortere gesprekstijd. Vele collega's zullen een betere dienstverlening bieden aan klanten en bijdragen aan de groei van de onderneming.

Telefoontraining collega 2 bij Voice of Secretary
Telefoontraining collega 3 bij Voice of Secretary

Wat levert onze telefoontraining op?

Betere communicatie met klanten en prospects
Snellere en betere afhandeling van klachten
De gemiddelde gesprekstijd neemt af waardoor je meer klantverzoeken kunt afhandelen
We leren hoe je het gedrag van klanten herkent en hoe je zelf overkomt
We geven handvatten om beter in te spelen op dominante en afstandelijke klanten

Volg een telefoontraining op maat

Lukt het niet om klanten via de telefoon te overtuigen of weet je niet goed hoe je moet omgaan met boze klanten? Het voeren van een goed gesprek kan best een uitdaging zijn! Volg daarom een telefoontraining van een ervaren trainer en leer binnen één dag hoe je klantgerichte telefoongesprekken voert. Wij brengen alle kennis en vaardigheden bij die jouw team nodig heeft.

Neem contact met ons op
Telefoontraining collega 4 bij Voice of Secretary

Reviews

Joris Beltman
Voys
Bellende klanten zijn klanten die direct tot actie willen overgaan. Daarom is het belangrijk om je telefonie optimaal in te richten.
Een antwoordservice is daarmee zoveel meer dan een voicemail Voice of Secretary is hiervoor een geschikte keuze.
Karin Hermelink
De Zaak Hermelink
Sinds enkele jaren hoef ik zelf geen telefoontjes meer op te nemen, niet meer te bellen achter het stuur en me geen zorgen meer te maken over een vlekkeloos agendabeheer. Kortom: Ik zou niet meer zonder kunnen.
Jorn Kielman
CEO, ABC Clinic
Door de samenwerking met Voice of Secretary is de bereikbaarheid en het servicelevel van ABC Clinic op een hoog niveau gekomen voor (potentiele) cliënten. Conclusie is dat we als privékliniek niet meer zonder hun diensten kunnen.
Bekijk meer reviews

Al onze diensten op een rij

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram