Ziekteverzuimregistratie

Dag en nacht adequate ziekteverzuim registratie

Verzuimregistratie dient vaak buiten reguliere kantoortijden te gebeuren en kan een delicaat onderwerp zijn voor bedrijven. Door het uit te besteden is er altijd een objectieve en toch adequate registratie. 

Geheel volgens Poortwachter protocol.

Door dit deel van de Poortwachter procedure bij ons onder te brengen, is er altijd iemand beschikbaar ook buiten kantoortijden of wanneer de manager in het buitenland zit. Bij conflictsituaties is het een uitkomst voor medewerkers en leidinggevenden om een neutraal punt te hebben dat de ziektemelding registreert.

Wij werken in jouw verzuimmanagement systeem.

En, wij registreren integer en nauwkeurig de zieke medewerkers. Hierbij nemen wij de benodigde privacy in acht, zodat registratie en opvolging met betrekking tot de wet Poortwachter efficiënt verloopt. 

Probeer onze service
nu 15 dagen gratis.

24/7  bereikbaar voor ziektemeldingen

Onze voordelen op een rijtje:
Dag en nacht registratie. Handig voor internationale bedrijven. 
Goed bereikbaar buiten de kantoortijden
Het voordeel van een neutrale partij die de registratie doet.  
Onze medewerkers spreken uitstekend Engels, Frans, Duits, Italiaans, Spaans en Nederlands.

Al onze diensten op een rij

'Een fijne uitkomst voor ons als internationaal bedrijf'.
Vaak komen er in de vroege morgen veel meldingen tegelijk binnen en dat wordt efficiënt opgevangen door Voice of Secretary. Voor ons als internationaal bedrijf een uitkomst.
We hoeven zo geen rekening te houden met leidinggevenden die ziek zijn en alle ziekmeldingen zijn dagelijks tijdig en correct verwerkt.
HR afdeling
Meldpunt Ziekteverzuim

Wij zijn er voor jou

MKB
ZZP
Multinationals
Advocaten
Medische klinieken
Voor het MKB vullen wij aan, daar waar snel moet worden opgeschaald. Ook bij ziekte en zwangerschapsverlof vullen wij de gaten die ontstaan zijn. 
Vul je frontoffice op afstand aan.
Probeer 2 weken gratis
Voor zzp’ers zijn wij een uitkomst. Als éénpitter wil je gewoon je business doen zonder gestoord te worden tijdens je klantgesprekken of focus uurtje.
Werk nu ongestoord door.
Probeer 2 weken gratis
Voor grote en internationale bedrijven fungeren wij als aanvullende helpdesk, verzuim meldpunt of overflow voor receptie. Onze secretaresses spreken naast ABN vloeiend Engels, Duits, Spaans en Frans.
Laat ons je visitekaartje zijn.
Probeer 2 weken gratis
Een van onze geliefde uitdagingen: juridische assistentie. Wij zijn onmisbaar voor onze “opdrachtgevers in toga” doordat we snel in te schakelen zijn bij deadlines, digitale intake, notulen, het vervaardigen, typen en verzenden van stukken voor confrères en rechtbanken.
Werk nu ongestoord door.
Probeer 2 weken gratis
Met meer dan 8 jaar ervaring in medische assistentie helpen wij ondermeer sportmasseurs, lasercentra, cosmetische en paramedische klinieken hun agenda vol te krijgen en te houden.
Bespaar loonkosten en zet meer om. 
Probeer 2 weken gratis

Binnen een halve dag up & running?

Stap 1

Vul het contactformulier in of mail ons. Wij nemen dezelfde dag nog contact met je op voor een kennismaking. Nog sneller beginnen? Bel ons nu.

Stap 2

Jij ontvangt je unieke doorschakel nummer en de inloggegevens van ons CRM systeem.

Stap 3

Onze telefonistes verdiepen zich in jouw bedrijf, instructies en website. Jij schakelt door en hebt geen omkijken meer naar de telefoon.
usersphone-handsetbriefcasearrow-right